Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

fredag 10. desember 2010

Man vet man begynner å bli gammel når..

Man er langsynt og et snev av skjeve hornhinner?
Synstest hos Havblikk Optikk i dag, og jeg som egentlig trodde alt var i tipptopp stand kom ut derifra endel tusenlapper fattigere :/
Eller fattig blir jeg vel ikke før brillene er ferdige og skal betales, men kjenner det begynner å svi allerede. 

Gikk inn for å bevise at alt var OK, men det funka visst ikke så bra. 
Har sett på briller som noe tungvindte greier som jeg ikke liker så godt,
men må man så må man. 
Kjenner iallefall at det skal bli god å slippe å anstrenge øynene så mye, kanskje slippe så mye hodepine og uvelhet. Jepp.. Når jeg tenker meg om så blir det vel egentlig ganske bra. 
Her har jeg på meg mamma sine lesebriller hun klarte å legge igjen, brillene jeg valgte i dag ser ikke så ulike ut. Håper jeg klarer å venne meg til dem :)

2 kommentarer:

  1. Må si du kledde briller jeg:)

    Alt kler den smukke vettu...

    SvarSlett
  2. Snukk og smukk fru blom..
    Må man så må man.. Jaja.. Går vel bra :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails