Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

onsdag 15. desember 2010

Hadde jeg visst.....

Hadde jeg visst hvor sårbar du skulle gjøre meg
ant alle nye redsler som skulle dukke opp
og hvor hjelpeløs jeg ville følt meg
...så hadde jeg ikke våget

Hadde jeg ant hvor mye du ville kreve
hvordan du ville forlange uten å spørre
og suge meg tom for energi
så hadde jeg ikke orket

Hadde jeg ant at jeg skulle bli så avhengig
at et liv uten deg ville vært uten mening
og at alt som tidligere betydde noe
skulle bli nærmest uviktig
så hadde jeg flyktet

Men jeg ante ikke

Og når jeg ser deg komme løpende mot meg
barbent med søle rundt munnen
for å gi meg et kyss når jeg henter deg i barnehagen
og jeg kjenner at hjertet mitt er for stort for brystet
så er jeg glad
for at jeg ingenting ante

Ukjent dikter... 




2 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails