Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

søndag 5. desember 2010

Mammablogger..

Ja, det er vel det jeg er. 
Nå er Husmorbloggen å finne på www.mammabloggene.no sin bloggliste. 
Mammabloggene er et møtested for bloggere som skriver om hverdagen sin som mamma, og det som følger med rundt :) 
Mammabloggene.no er utviklet  på bakgrunn av et ønske av å lage et aktivt treffpunkt for mammabloggere, og har som formål å være en kategorisert oversikt over alle mammabloggere i Norge.

Høres ut som et spennende sted å få ta del i. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails