Jeg har flyttet!

Jeg har flyttet fra blogspot til wordpress for å få litt mer valgfrihet. Du finner meg nå på http://junepune.com
Velkommen!

mandag 27. desember 2010

Den fine, fine familien min ♥

Kom hjem fra jobb på torsdag, sliten, trøtt og smålei.
Vondt i både marg og bein.
Løftet tungt, stresset masse og lengtet hjem.

Kom hjem,
til ferdig middag,
og et SKATTEKART på middagstallerkenen.
Min kjære mann og sønn hadde pønsket ut en plan,
for å glede bare meg.
For jeg hadde vært utrolig lei meg,
siden mitt kjære kamera jeg kjøpte for bursdagspengene
i juni hadde blitt ødelagt.

Av kattene.
Kameraet mitt lå nemlig under vogna,
hadde glemt jeg la det der når vi var på tur,
og så hadde "krekene" tisset der, de synes visst det var en god ide,
og det oppdaget jeg ikke før
kameraet hadde ligget der å trekt seg full av kattetiss.
Sikkert i et to-tre dager.

Helt gåent, ureparerbart og stinkende.
Bare å hive rett i søpla.

Og jeg har vært så lei meg,
sett for meg en jul med bare mobilbilder.
Men mannen og ungene reddet jula.

For etter litt "skattejakt" fant jeg premien.
Et nytt kamera!
Og bildelykken ble igjen komplett ♥♥
❀✿❀



5 kommentarer:

  1. Så fin overraskelse - med masse omtanke bak! Håper du får foreviget mange flotte stunder med nytt kamera.

    Ha en flott romjulsuke!

    SvarSlett
  2. Nååååh<3 Kor kjekke dei eeee<3

    SvarSlett
  3. Å for en herlig gjeng du bor med!

    SvarSlett
  4. Hei June. Nå har jeg bestemt meg og tar pingvinbodyen i str. 86:). Masse fint du lager altså. Hvilken mailadresse skal jeg sende adressen min til?

    elg_olsen@hotmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen ♡ Jeg setter stor pris på hver eneste en av dem.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails